فودروح

با فود روح ثروتمند شوید.

با فود روح ثروتمند شوید.

4 راهکار اساسی نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۵ ب.ظ

 ضمیر ناخودآگاه ما قدرت  بسیار زیادی دارد . اگر بتوانیم در اون نفوذ کنیم خیلی از مشکلات زندگی ما حل می‌شود.

ما در این مقاله 4 راهکار اساسی را خدمت تون بیان میکنیم تا با استفاده از این راهکارها به آسانی به ضمیر ناخودآگاه خودتان نفوذ کنید.

۱. تکرار و تمرین

اگر ما یک کاری را تکرار و تکرار کنیم. این کار به ضمیر ناخودآگاه ما می‌رود.

برای مثال در  روزهای اول که می‌خواستید رانندگی را یاد بگیرید.  احتمالا اشتباهات زیادی را انجام می‌دادید اما با تکرار و تمرین رانندگی ، می‌بینید که به‌ صورت ناخودآگاه به آسانی رانندگی می‌کنید.

حتی در هنگام رانندگی می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید ازجمله صحبت با تلفن همراه ، نگاه به مناظر اطراف.

4. تصویر سازی ذهنی

یکی از بهترین تکنیک هایی که از طریق آن می توانید ضمیر ناخودآگاه خود را برنامه ریزی کنید، این است که موفقیت را در ذهن خود به تصویر بکشید.

این کار به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت خودآگاه جذب چیزهایی بشوید که آنها را میخواهید.

به این منظور می بایست تصاویری را که برایتان خوشایند هستند در ذهن خود مجسم کنید.

این تجسم هم شامل احساسات شما می شوند و هم افکارتان.

پیشنهاد میکنم مقاله زیر را ختما بخوانید.

تصویرسازی ذهنی و تاثیر آن بر ضمیر ناخود‌آگاه با یک داستان واقعی

فکر کردن به چیزهای خوب و مثبت همچنین می تواند ضمیر ناخودآگاه را در رسیدن به موفقیت ترغیب کند. شما این قدرت را دارید که افکار خودتان را انتخاب کنید.

باید نسبت به چیزهایی که فکر می کنید، آگاه بوده و آنها را به طور کنترل تحت کنترل خود در آورید.

به هر چیزی که فکر می کنید، از قسمت خودآگاه مغز به قسمت ناخوداگاه فرستاده می شود و ضمیر ناخودآگاه نیز آنرا به عنوان یک حقیقت می پذیرد.

هیچ گاه به خودتان نگویید که: “من شکست می خورم”، “توانایی انجام این کار را ندارم”، و یا “قابلیت انجام چنین کاری را ندارم”؛

چراکه ضمیر ناخودآگاه به سرعت آنرا باور کرده و به عنوان یک حقیقت آنرا می پذیرد.

باید به ضمیر ناخودآگاه خود آموزش دهید که فقط به موفقیت، شادی، کامیابی، و سلامت و عشق فکر کند.

با استفاده از ضمیر ناخودآگاه خود می توانید موفقیت، ثروت، شغل مناسب، خانه زیبا، ماشین دلخواه، و هر چیز دیگری را که فکرش را بکنید به زندگی خود وارد کنید.

میتوانید جملات مثبت خود را به طور روزانه تکرار کنید. زمانی هم که آنها را تکرار می کنید، در ذهن خود به تصویر بکشید و آنها راحس کرده و لذت ببرید.

 شروع کنید ضمیرناخودآگاه تان را شخم بزنید !

از امروز به دقت بر روی جملاتی که روزانه با خودتان در حال صحبت هستید تمرکز کنید و آنها را شناسایی کنید.

آگاه باشید در حال چه گفتگوی درونی هستید.

اگر جملات شما منفی بود مهم نیست درست است یا غلط

(1) آنرا یادداشت کنید و (2) فعل آنرا تغییر دهید تا مثبت شود بعد دوباره آنرا چندین بار بخوانید.

برای مثال : «من چقدر دست و پا چلفتی ام» -> «من چقدر زرنگ و باهوش هستم.»

بعد از انجام این کار، روزانه به صورت آگاهانه چندین بار این جملات را تکرار کنید.

هر روز صبح هنگام بیدار شدن، عصر و شب قبل از خواب جملاتِ مثبتی را با خود تکرار کنید.

جملاتی از قبیل :

  • زندگی من فوق العاده است
  • من زندگی ام رو دوست دارم
  • من عاشق خودم هستم
  • من توانایی های فوق العاده زیادی دارم.

دوست ارزشمندم حالا که به قدرت ضمیر ناخودآگاه پی بردی ، خیلی مهمه که از همین امروز کنترل ذهن ناخودآگاه خودمون رو بدست بگیریم.

و شاهد رخ دادن اتفاقات معجزه مانندی در زندگی خودمون باشیم.

بنابراین یکی از راه‌های نفوذ در ضمیر ناخودآگاه تکرار است.

۲. استفاده از جملات تأکیدی مثبت

یکی دیگر از راه‌های نفوذ در ضمیر ناخودآگاه  گفتن جملات تأکیدی مثبت است.

اگر ما  مداوم یک‌جمله‌ای را تکرار کنیم بعد از یک مدت آن عبارت به ضمیر ناخودآگاه ما می‌رود.

بارها شده ما یک آهنگ را چندین مرتبه گوش کرده‌ایم بعد از یک مدت آن آهنگ را حفظ‌شده‌ایم.

اگر ما به‌صورت صحیح از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنیم. شاهد تغییرات بزرگ در زندگی خود می‌شویم.

برای مثال : به‌جای این‌که بگویید من انسان بدبختی هستم . میتوانیم بگویید من روز به روز به سمت خوشبختی حرکت میکنم.

جملات تاثیر زیادی در زندگی ما می‌گذارد. دقت کنیم که روزانه چه به زبان می‌آوریم چه میگوییم.

۳ . خلوت کردن با خود

خلوت کردن با خود یکی از بزرگ‌ترین روش‌های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است.

اگر ما بتوانیم هرروز ساعاتی با خود خلوت کنیم  و دیگر هیچ کاری انجام ندهیم. تلویزیون و موبایل خود را خاموش‌کنیم.

خواهیم دید که جواب خیلی از سؤالات ما در ضمیر ناخودآگاه ما است به این ابرکامپیوتر اعتماد کنید او حلال تمام مشکلات ما است.

برای سکوت و آرامش بهتر است که به مسافرت و جنگل‌ها برویم طبیعت به ما کمک می‌کند که آرام‌تر شویم و از سکوت خود لذت ببریم.

سایت رسمی فودروح

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۸
امیر اعتمادی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی