فودروح

با فود روح ثروتمند شوید.

با فود روح ثروتمند شوید.

اگر دری در زندگیت بسته شده | سوده هروی

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۵۵ ب.ظ

اگر دری در زندگیت بسته شده : فایلی براتون آماده کردم از خانم سوده هروی، مدرس مجموعه دوره های زندگی سالم

خلاصه ای از صوت اصلی:

همیشه تو سوال‌های آدم‌ها بررسی می‌کنم و حتی توی زندگی خودم شاید بارها به این قضیه فکر کردم که چرا نمیشه و یا چرا نشده.

دوستان مسئله اینجا هستش که شاید ما سال‌هاست که پشت یک دری هستیم.
جهان در رو بر روی ما بسته است و ما پشت آن در متوقف شده ایم و نمی‌توانیم حرکت کنیم.
این در بسته می‌تواند هر چیزی باشد
وضعیت هایی باشد که جلو نرفته
یا شرایطی باشد توی زندگی ما که هیچ تغییری برایش ایجاد نشده.
مدام راجع به اون فکر کردیم که چرا نمیشه
چرا این در باز نمیشه
چرا این رابطه اتفاق نمی افته
چرا فلان قضیه برای من رخ نمی‌دهد.

وقتی دری بسته می‌شود شاید دلیلش این هست که درهای دیگری از زندگی را بهشون توجه کنیم و راه‌های دیگری را امتحان کنیم و این درها می‌تواند شروع یک حرکت باشد.

برای توضیحات کامل و گوش کردن به صوت و مطالب بیشتر به سایت فودروح سر بزنید.

foodrooh.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
امیر اعتمادی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی