فودروح

با فود روح ثروتمند شوید.

با فود روح ثروتمند شوید.

افزایش روزی | تکنیک مولتی میلیاردر شدن (مرتضی جاوید)

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ب.ظ

افزایش روزی : تکنیک چند برابر کردن درآمد از استاد مرتضی جاوید.
از طریق این فایل صوتی به صورت تضمینی می‌توانید درآمد خود را چند برابر کنید.

خلاصه ای از صوت اصلی :

یک تکنیکی وجود دارد در روانشناسی که این تکنیک می‌تواند فوق العاده موثر باشد در افزایش روزی ما.
البته روزی که می‌گویم تنها پول نیست و احساس خوب، همسر خوب، رشته خوب، شغل خوب، در آمد خوب.
همین که ما بتوانیم به کسی کمک کنیم همین هم روزی مان است.
ولی به طور خاص روی درآمد ما خیلی تاثیر دارد.
یعنی اگر حتی روزی را پول هم بدانیم این حداقل 10 برابر می‌شود و من خودم راه های زیادی را در زندگی رفتم.
از دوره های مختلف بازاریابی و موفقیت و هیپنوتیزم و یوگا بگیر تا هر نکته ای که هست.
سالی چند هزار تا کتاب می‌خوانم و بالا و پایین می‌کنم و آدمی نیستم که دنیا ندیده باشم

اما وقتی که کسی توصیه ای می‌کرد حتما انجامش می‌دادم
هر آدم موفقی می‌دیدم ازش می پرسیدم که راز موفقیتش چی هست؟
یکی می‌گفت مثلا دروغ نمیگم
اون یکی می‌گفت فلان بیزینس را انجام میدم
یکی می‌گفت فلان سرمایه‌گذاری را کردم و هر کسی یک چیزی می‌گفت.
اما یکی از این عزیزانی که مولتی میلیاردر بود (مولتی میلیاردر یعنی واقعا میلیاردرهای دیگر در برابرش حرفی برای گفتن نداشتن) وقتی از او پرسیدم که راز موفقیت چی هست و چه کاری انجام دادی که به اینجا رسیدی

این مطلب هم بخوانید : خدا برایم کافیست | استاد عباسمنش

گفتم آیا ارثی به شما رسیده؟
آیا شانس بوده؟
آیا اتفاقی افتاده؟
ولی یک تکنیک به من گفت که از آن روز زندگی‌ام زیر و رو شد نقطه عطف زندگی‌ام شد.
وقتی آن تکنیک را انجام دادم دیدم که این تکنیک چکیده‌ی 20 الی 30 تا تکنیک روانشناسی است.
یعنی آنچه همه خوبان دارند تو یکجا داری.
یک معجون است یک شاه کلید است.

یک قرص آنتی بیوتیک خیلی قوی هست که در واقع چکیده‌ی خیلی از اصول موفقیت در آن وجود دارد.
خیلی برای من جالب بود وقتی روزی 20 دقیقه روی آن تکنیک وقت گذاشتم دیدم که این واقعی هست
دیدم که واقعا در عرض چند روز درآمد من چندین برابر شد.
به هر کسی هم گفتم کوانتومی پیشرفت کرد.
یعنی حتی یک مورد نداشتم که بگوید من انجام دادم و نتیجه نگرفتم.
حتی اگر کسی هم اعتقاد نداشته گفته آقا من اعتقاد ندارم ولی انجام میدم
همان آدم هم زنگ زده و گفته دمت گرم عجب چیزی گفتی.

دوست دارید این تکنیک را بدانید؟؟؟

آن تکنیک نماز اول وقت هست.
حالا من برای شما فوایدش را می‌گویم و دوست داشتید انجامش بدهید.
یکی اینکه می‌دانید اصلا به چشم یک فریضه دینی الزاما به آن نگاه نکنید.
اصلا مذهب را می‌گذاریم کنار، می‌خواهم از بیرون به آن نگاه کنیم.
اولا تمام حرکات یوگا در نماز هست یعنی همین حرکت ایستاده، رکوع و سجده.
خیلی جالب است ما وقتی که از خیلی از کسانی که یوگا کار می کنند می‌پرسم آقای عزیز بهترین زمان برای انجام حرکات یوگا چه زمانی هست؟
طرف مسلمان هم نیست اصلا هندی می گوید آقا زمانی که خورشید در وسط هست یا می‌خواد طلوع کند یا غروب کند پرانا یعنی انرژی حیاتی در کائنات بیشتر است.
وقتی ما نماز اول وقت می‌خوانیم چاکراه هایمان فعال می‌شود و پرانا بیشتری را می گیریم…

برای توضیحات کامل و مطالب بیشتر و گوش کردن به صوت به سایت فودروح سر بزنید.

foodrooh.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
امیر اعتمادی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی